Ladda upp dina dokument nu

Font Size
A A A

Ladda upp dina dokument nu via det säkra alternativet i kassan. Din kontostatus kommer att uppgraderas så att du får snabba betalningar och i vissa fall ökade insättningsgränser.

Säkerhetspolicy

I vår säkerhetspolicy framgår att medlemmar måste tillhandahålla vissa dokument under loppet av sitt medlemskap hos oss. Denna process är till för att skydda våra medlemmar och våra spelwebbplatser mot onlinebedrägerier.

Ladda upp dokument – FAQ

Varför måste jag skicka in mina dokument?

För att skydda både oss själva och våra medlemmar mot bedrägligt utnyttjande av någons identitet och/eller tillgångar.

Dokumenten används för att bekräfta en medlems identitet eller ägarskap av betal- eller kreditkortet som man har använt för insättning på kontot. Dessutom kommer vi även att kräva dokument för att säkerställa att uttag sker till rätt mottagare, samt för att erbjuda ökade insättningsgränser om tillämpligt.

Vilka åtgärder vidtar vi för att se till att överföringsprocessen är säker?

För att säkerställa säkerheten kring din personliga information använder vi oss av SSL (Secure Sockets Layer), som tillhandahåller säkerheten och informationsintegriteten för kommunikation över alla nätverk. SSL laddar upp dina handlingar på ett säkert sätt.

Hur skyddas dokumenten när de har överförts?

När vi får dina dokument lagras de elektroniskt i en säker miljö där tillgången omgärdas av stränga restriktioner.

Vilken typ av dokument ska jag skicka in?

Det kan hända att vi ber dig att skicka vissa av eller samtliga följande handlingar:

  1. En kopia på en ID-handling: Det kan vara en kopia av ditt pass, körkort eller nationella ID-kort. Det vi specifikt behöver är sidan med foto på ID-kortet för vår verifieringskontroll. Kontrollera att ditt namn, foto och din signatur syns på dokumentet.
  2. Kredit-/betalkort: En kopia av fram- och baksidan av det kredit- eller betalkort du använde för insättning. Kontrollera att alla uppgifter är tydliga så att vi snabbt och korrekt kan genomföra verifieringen. Av säkerhetsskäl ber vi dig maskera de mellersta åtta siffrorna på kortets framsida och den tresiffriga säkerhetskoden på kortets baksida.
  3. Adressbevis: Detta kan skickas i form av en faktura för allmännyttiga tjänster eller ett kreditkortsutdrag. Det ska vara ett aktuellt dokument, där hela ditt namn och adress, som du registrerat hos oss, framgår. Om du tillhandahåller ett kreditkortsutdrag ber vi dig maskera de mellersta åtta siffrorna av kreditkortsnumret.
  4. Annan dokumentation: I sällsynta fall kan vi också begära ytterligare dokument som inte finns med i ovanstående lista.
  5. Officiella handlingar: I sällsynta fall kan vi be dig att bestyrka dokumenten genom en notarius publicus eller advokat, som stämplar och skriver under dokumenten som intyg på dess legitimitet.

Hur skickar jag dokumenten?

Du kan ladda upp dessa dokument direkt via kassan i ditt konto genom att följa dessa enkla instruktioner:

  1. Logga in genom att ange användarnamn och lösenord
  2. Från lobbyn går du till kassan/insättningssidan
  3. Öppna fliken Bekräfta ID och följ instruktionerna
  4. Filen måste vara i något av följande format: JPEG, EXIF, TIFF, RAW, PNG, GIF, BMP, PPM, PGM, PBM, PNM, ECW, PDF, SVG, JPG
  5. Filerna får vara högst 1MB stora

Om din åtkomst till kontot är begränsad kan du skicka de begärda dokumenten via den här säkra länken.

Kopiera och klistra in denna länk i din webbläsare. Du ombedes därefter att ange ditt användarnamn och lösenord. Du kommer att bli guidad genom en enkel procedur där du laddar upp den begärda dokumentationen.

Vem ska jag kontakta om jag har ytterligare frågor?

Om du har fler frågor eller behöver hjälp med din filuppladdning får du gärna kontakta experterna i vårt medlemssupportteam, när du vill på dygnet, veckans alla dagar. De hjälper dig gärna med allt som rör uppladdningen av dina handlingar.

Back to top