Ser du inte din Insättning?

Din insättning ska vara inne på ditt spelkonto inom den angivna tidsramen. För en fullständigt förteckning över dessa tidsramar, se gärna Tidsramar för behandling av insättningar, i avsnittet "Hur du gör en insättning" på denna sajt.


Efter att gjort din insättning visas ett popup-meddelande nästa gång du går in i lobbyn.


Om insättningen avslås får du också omedelbart ett e-postmeddelande om detta.


Kontrollera din e-post om pengarna inte satts in på ditt spelkonto hos 888poker.se inom den angivna tidsramen. Om du inte har fått ett meddelande från 888poker.se, kontakta oss omedelbart.


888poker.se använder de mest avancerade säkerhets- och krypteringstekniker som finns för att säkerställa att användarnas transaktioner och finansiella uppgifter är fullständigt säkra.





Copyright © 2018 888 Sweden Limited, organisationsnummer C 87403, ett dotterbolag ägt av 888 Holdings PLC.

888 Swedens verksamhet bedrivs från Level G, (Office 1/4241), Quantum House, 75, Abate Rigord Street, Ta' Xbiex XBX 1120, Malta; e-mail: kontakt@888.se; tel. +442038870422.

Sedan den 1 januari 2019 är Spelinspektionen licens- och tillsynsmyndighet för 888 Sweden Limited (licenstid 1 januari 2019 – 31 december 2023).

Vi tror på ansvarsfullt och säkert spel online.